onsdag 19 juni 2013

blogginlägg 20130620


Okay
I'm not, and I will not be,
it is you, will you continue being it,
and it will not be.
I can actually possess not save it after 13 years, I'll just make sure that they will be.
And they'll have their heritage.
It's my property, and assets.
My qualities as Digital and Genetic Telepath is on the program, and the parts are definitely mine.
You probilty can not pay the debt, they are probably just and heave it up.

My skills are fine.
Have a good night.


Okej
det är jag inte, det blir jag inte,
det är ni, det kommer ni fortsätta va,
och det blir det inte.
Jag kan egenteligen inte rädda det efter 13 år, jag ska bara se till att det blir till,
Och de ska ha sitt arv.
Det är min egendom, och tillgångar.
Mina egenskaper som Digital och Genetisk Telepath ligger på det programmet, och de delar är definitivt mitt.
Du klarar nog inte av och betala skulden, de är nog bara och hiva fram det.

Mina kunskaper är fina.
Ha en bra natt.

Richard

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar